Dylematy przedsiębiorcy
Jak wypromować sklep internetowy małym kosztem?
Coraz bardziej popularne staje się dołączenie lub całkowite przeniesienie biznesu w strefę online. Elektroniczna forma handlu stała się bardzo obiecującym kanałem dystrybucji.
Zaliczanie wydatków do kosztów uzyskania przychodu
Słysząc rozmowy niektórych przedsiębiorców można odnieść wrażenie, że jedną z najczęstszych fraz padającą z ich ust jest „to wrzucimy w koszty”. O co chodzi z tym wrzucaniem w koszty i dlaczego niektórzy przedsiębiorcy najchętniej wrzucaliby tam wszystko?
Po co nam PKD? Przede wszystkim ułatwia badanie gospodarki narodowej, prowadzenie bilansów oraz dokonywanie porównań międzynarodowych. Ale jakie PKD wybrać?
Wejście nowej firmy na rynek zawsze wiąże się z naruszeniem pewnej struktury już istniejących sieci powiązań między dostawcami, klientami czy wykonawcami. Jak sprawnie i permanentnie zaistnieć w świadomości klientów oraz innych podmiotów uczestniczących w obszarze gospodarki? Bardzo łatwo – trzeba tylko znać kluczowe działania związane z wprowadzeniem nowej firmy na rynek.
Jaką formę opodatkowania wybrać
Istnieje kilka form opodatkowania, z których zakładający działalność przedsiębiorca może wybrać najlepszą dla siebie. To trochę tak jak z taryfami telefonów - można dobrać sobie najodpowiedniejszą do naszych potrzeb. Sęk w tym, że trudno jest oszacować przedsiębiorcy, szczególnie początkującemu, co będzie dla niego najkorzystniejsze. Jaka forma opodatkowania jest najlepsza dla Ciebie?
Aby Twój biznes się rozwijał, musisz przestrzegać kilku prostych zasad.
Gdzie należy szukać, czy wymyślona przez nas nazwa jest oryginalna i nie narusza praw własności innych firm? Jak sprawdzić, czy nazwa, którą wymyśliliśmy, nie jest zarejestrowana jako słowny znak towarowy?